Smrt ni ena. Smrti sta dve. Naj
bo to izhodišče, ki se bo morda razjasnilo kasneje, prav morda pa bo komu
ostalo nerazjasnjeno. Recimo temu oksimoronu teza potrebna za razumevanje
naslovne trditve. Trditve, da je kontracepcija umor.
Najprej naj vas spodbudim, da se
ne preplašite zaradi dolžine zapisa. Nato pa, ker vas imam preveč rad, vas
želim na tem mestu, na začetku tega zapisa opozoriti, da je en, edini in pravi
namen tega zapisa, da vas pretrese. Pretrese, zadene, prizadene. Kdor bo
pogumen dovolj, da bo bral dalje, pa na koncu ne bo (pri)zadet, naj bo za to
krivo dvoje: njegovo okamenelo srce ali moje slabo in nevredno pisunstvo.
Naj bo tako, kot je vedno, da se
stvari začnejo pisati tam, kjer se začne pisati vsaka zgodba. Z besedo. In ta
beseda je tokrat smrt. Moderni in postmoderni svet je svet strašnega trpljenja.
Zakaj ubogi človek teh časov trpi dvojno trpljenje. Trpi fizično. S svojim
bitjem. Svojim obstojem v tem fizičnem, materialnem svetu. Trpi, kadar je
lačen, trpi, kadar je žejen, trpi, kadar je premočen v hladnih dneh, trpi, kadar
ga zametuje hladen sneg in trpi še na neštete druge načine, kot bi mu bil edini
namen življenja trpljenje. Trpi materialno trpljenje, ki je neizogibno in se
čisto naravno konča v smrti.
Pa vendar to ni namen življenja.
Zato se tega trpljenja izogiba. Ob mrazu se greje, ob dežju se skrije pod
dežnik ali na kavč pod odejo. Ob vročini se hladi v senci. Izumlja te in one
naprave, ki mu lajšajo trpljenje. Zdravila in raznolike oblike zdravljenja –
telesa. Vse je materija. Jaz in kamen nisva popolnoma nič drugačna. Loči naju
le nekaj naključnih mutacij in sto tisoče let evolucije, a vendar sva oba le
skupek naključno – ali pa ne naključno – razporejenih atomov.
Kako ubog in beden mora biti svet
ljudi, ki se imajo za kepo atomov? Kako nevreden in brez kančka človekovega
dostojanstva? Moderni in postmoderni svet je svet trpljenja. Človek se je
odpovedal svoji človečnosti zavoljo tehnološkega napredka in se razstavil na Bistvo
in materijo, s tem da je obdržal le materijo in zavrgel svoje Bistvo. Poleg
trpljenja v materialnem svetu, pa človek trpi tudi v nezavedanju, da biva tudi
nadnaravno – v svojem Bistvu.
Če je materija vse, kar je okoli
nas vidnega in nevidnega, v kar zmoremo trčiti in kar more trčiti v nas, potem
je Bistvo tisto, kar nam omogoča, da sebi rečemo jaz in prepoznamo v drugem
drugega, ki je jaz, tudi, če ni njegova materija enaka moji.
Na tem mestu morem reči, da smrt
ni ena. Smrti sta dve. Povezani. In ločeni. Današnji svet gleda na vse
Stvarstvo, ki ga niti ne priznava, le skozi prizmo ene smrti. Smrti - ki je absoluten
konec, ki je popolna distanca, neskončna oddaljenost - materije. In ta ubog in
trpeč pogled na svet je prevzel za absolutno in pogled skozi to prizmo smrti
trosi na vso sodobno kulturo absoluten materializem, ki se je zažrl v
najgloblje temelje človeštva in postal kultura smrti.
Kultura smrti pa je, kot sleherno
delo zla, satana, človeku, ki se je odpovedal svojemu Bistvu, neznana. Skrita
in prikrita. In kadar jo njen antipol, ki je absolutno zmagoslavje nad njo,
razkrinka, ja dovolj le njegov blesk, ki zareže v to temačnost kulture smrti,
da jo kričečo in nasilno opletajočo zaslepi. Takrat se človek, ujet v to zanko
kulture smrti, krčevito upira vsemu, kar oznanja kultura življenja, ki pozna
poleg materije tudi človekovo Bistvo ali dostojanstvo.
Prav tako, kot je smrt prisotna v
materiji, pa je možna tudi smrt človekovega dostojanstva – Bistva. Z eno izjemo
… Bistvo je zmožno popolnega oživetja in živetja v Neskončnosti. Materija je
tako ali drugače obsojena na to, da se konča, razpade in se preoblikuje v novo
materijo. Človekovo Bistvo pa je enkratno, unikatno in ne-končno. In ta
ne-končnost Bistva je obljubljena človeku v neskončnosti. Do tja pa lahko pride
le živo Bistvo. Le človek, ki je ohranil svoje Dostojanstvo in ga ni zavrgel v
zameno za polnost in absolutnost zgolj materije, lahko v svojem Bistvu obstaja
v večnosti/neskončnosti.
Kaj ima to veze s kontracepcijo?
Vse. In še več veze ima z umorom. Kontracepcija ni le materialno dejanje,
čeprav ga sodobna družba, ki – kot smo rekli – priznava le absolutizem materije,
zgolj tako dojema. Pa vendar ravno to dejstvo dela kontracepcijo tako nevarno
in vpeto v sam temelj kulture smrti. Ne le, da preventivna kontracepcijska
sredstva preprečujejo zanositev, ugnezditev in podobno, ali pa še huje, da
abortivna sredstva celo ubijejo že živeče bitje v smislu materije, kontracepcija
ubija še na mnogo več načinov. Abortivna sredstva ubijejo že živeče bitje, ki
ni le materija, ampak je že človek v polnosti, tudi s svojim Bistvom, ki
obstaja s tem, ko je v spočetju zasejano, ker ima ves potencial, da iz njega
nastane in se rodi človek v vsej svoji človečnosti, s svojo prihodnostjo in nam
neznanimi potenciali. In ravno ta obljuba življenja, ki ga prinaša spočetje, ga
dela v polnosti Človeka – kot materijo in
kot Bistvo.
Kaj pa si potem ti, ki
uporabljaš, zagovarjaš ali ne nasprotuješ tovrstnemu početju, drugega kot
morilec – materije in Človeka? Zakaj misliš da, ko ne ubijaš materije, ne
ubijaš tudi obljube, ki je dana z možnostjo zanositve? Obljube iz katere se
spočne in rodi Človek. Morda tvoj brat, morda mož tvoje hčere, morda nekdo, ki
bi te rešil iz gorečega vozila. Kaj pa tvoje Bistvo?
Poleg vseh življenj in človeških
Bistev, ki ne bodo nikdar bivali na tem svetu in dosegli neskončnost,
sočustvujem tudi z vsemi dekleti in ženskami, ki so vpete v to grozljivo
kulturo smrti. Kulturo, katere greh vpije na vse grlo o svojih umorih, pa
vendar jih nihče ne prepozna kot take. Kontracepcija (kot izredno širok pojem)
je zlo, ki ne uničuje le prihodnjih človeških bitji. Kontracepcija je zlo, ki
uničuje tudi slehernega, ki se je poslužuje – aktivno ali pasivno.
Boleče je gledati dekleta, ki ne
vidijo, da so ravno zaradi kontracepcije postale le objekt spolnega zadoščenja.
In ne le, da s tem ubijajo svoje Dostojanstvo, ko je spolnost postala le(!)
rekreacija in zabava (česar ne izključujem); z zatekanjem k kontracepciji
ubijajo tudi svoje telo - materijo. Izpostavljajo se spolnim in spolno
prenosljivim boleznim, v telo vnašajo nešteto hormonov, s katerimi rušijo naravno
ravnovesje in izzovejo takšne in drugačne avtoimunske bolezni.
Tudi fantje in moški so postali
le živali - zveri, kipeči od poželenja in spolne sle, ki se ne znajo brzdati,
saj vedo, da je verjetnost, da zadostijo svoji potrebi izredno velika, ker je
spolnemu odnosu odvzet primarni namen: razmnoževanje - ali še lepše rečeno:
ustvarjanje Življenja!
Zavedam se enega: ta zapis bo
zmotil mnoge. Prvič, ker je človek grešno bitje in se vsi soočamo s svojo
grešnostjo. Nekateri se z njo celo spopadajo. In ker vem, da bo zapis bralo mnogo
uporabnikov kontracepcijskih in abortivnih sredstev, tudi vem, da bodo to vzeli
kot napad na njihovo osebnost.
Pa ni tako. Ne sodim niti vašega
početja, ker verjamem, da niti ne veste niti se ne zavedate, da v svojem
početju ubijate Človeka. Čutim pa v sebi neko potrebo po tem, da v duhu kulture
Življenja, nastopim glasno in neomajno zoper kulturo Smrti. Zato vam pravim, da
se ne jezite, ko boste to prebrali. Preberite še nekajkrat in imejte v mislih,
da »ima vsak grešnik svojo preteklost« … in »vsak svetnik svojo prihodnost«. K
svetosti pa smo poklicani prav vsi.
Drugič: verjamem, da bo ta zapis
zmotil mnoge, ker zaradi tako močnega vpliva kulture smrti ne bodo zmožni
razumeti, kaj je Človek v vsej svoji polnosti. Še vedno zaslepljeni z
dojemanjem sveta kot le materialnim svetom, bodo zavračali tezo, da je Človek več
kot materija in s tem tudi zanikali dve smrti od katerih je le ena absolutno
odvisna od človeka. In to je uboj Človeka. Uboj, ki v zaslepljenosti kulture
smrti, postaja umor. Zato pa smem reči in rečem: kontracepcija je umor.
Ni komentarjev:
Objavite komentar