Strani

petek, 30. november 2012

Demonstriram, torej sem

   Da priložim tudi jaz svoje skromno mnenje o trenutnem politično-družbenem ozračju v Sloveniji, sem danes zjutraj posnel malce daljši vlog, v katerem sem pojasnil temeljna izhodišča moje misli glede aktualnih tematik. Vlog si lahko pogledate tu spodaj, dolg je sicer 13 minut, vendar na kratko povzamem vse, kar bi želel o tem napisati:




   Po tem pa, ko sem prebil dan v centru, sem se odločil, da grem kot družboslovec, preučevati družbo tudi v realno okolje in sem se v ta namen odpravil na Trg republike, kjer so se ravno začenjali izgredi stopnjevati. To je bilo okoli 18:50. Ker sem želel vse v polnosti izkusiti, sem se prebil do prvih vrst in kar nekajkrat, stal med razgrajaškimi protestniki in policisti. Okoli 19:30 so se stvari začele hudo stopnjevati in sem se odločil, da bom prostor raje zapustil. Odšel sem proti Operi, do Name in domov. Kolikor mi je znano, so okoli 19:45 razmere postale tako hude, da so policisti uporabili solzivec.

   Tu prilagam minutni posnetek, ko so se razgreti huligani in ostali razgrajači zaganjali v policiste:


   Ko sem prišel domov, pa sem svoj vtis današnjih manifestacij, opisal takole:




   Ravnokar s protestov. Bil v prvih vrstah, da mi ne bo kdo očital, da sem internetni bojevnik. Kakšno urco sem bil tam, okoli pol osme ure pa se je stanje začelo zelo slabšati. Skupine izgrednikov, od katerih nekatere tudi poznam, večina pa je bila (vem zvenelo bo kot velik predsodek) otrok 2. in 3. generacije priseljencev. 




   Na lastne oči in iz prvih vrst sem videl provociranje policistov, metanje pirotehničnih sredstev, hujskaštvo in brezglavo izživljanje potlačenih agresij. Vsa čast policistom, ki so to izredno mirno prenašali. Z nekaterimi na druga strani ograje sem se celo pogovarjal. Resnično mi je hudo za te LJUDI, ki morajo stati tam in tvegati svoja življenja, zato da se lahko skupine mladcev izživljajo nad njimi. Mladcev, ki jih dejanski spletni bojevniki, ljudje, ki dejansko nimajo pojma o družbi, ki ne samo, da niso nikoli živeli kot del družbe, ampak nočejo niti raziskati, kako družba funkcionira, ki ne poznajo vpliva množice, ki ne poznajo vseh družbenih dinamik, pojavov, zgodovine, psihologije množic in kolektivne zavesti - torej mladcev, ki jih takšni ljudje preko spletnih orodij, demagogije in hujskaštva spravijo na ulice pod pretvezo protestov za dobro ljudi! Sramota!

   Kdorkoli že stoji v ozadju teh t.i. demonstracij, naj si močno izpraša svojo vest, kajti zagotavljam vam, te skupine, ki stojijo v ozadju demonstracij, imajo precej drugačne interese, kot pa si jih vi predstavljate! Razmislite še enkrat o tem, kaj pravzaprav podpirate, ko podpirate tovrstni huliganizem, ko delite razno razne dogodke na spletnih omrežjih. Osebno sem prepričan, da gre zgolj, kot sem že neštetokrat rekel, za izživljanje osebnih frustracij, naperjenih zoper "žrtveno jagnje". Tokrat so to vlogo dali premierju. Gospodu, za katerega sem se že večkrat vprašal (in lahko se tudi vi), da glede na to, da ima veliko denarja, da vseeno vztraja in (verjetno) poskuša rešiti, kar se pač rešiti da.

   Kdor misli, da ima dovolj velika jajca, da sede na njegovo mesto, naj napiše program, ga predstavi množicam, ki demonstrirajo, naj ga podprejo in naj to mesto zasede. Naj se javno izpostavi z vsemi svojimi človeškimi lastnostmi in bi ga rad videl junaka, če bo zdržal pol leta takšnega demantiranja, kot ga premier Janša in še nekateri politiki že 20 let! Torej, bil sem tam, na lastne oči sem se prepričal, kako vse poteka, nihče mi ne more ničesar očitati. Sramota za vse, ki ste nasedli zli demagogiji in hujskaštvu pohlepnežev, ki delujejo iz ozadja. Pojdite delat, ukvarjate se z vašimi otroci, z vašimi bližnjimi, družite se s prijatelji. Razlogov za nasmeh in lepo življenje je nešteto..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar